Vivendas em Santiago de Compostela, arquitecto, César Coll.
Entre tanto "feísmo", por fin umha iniciativa privada comprometida coa actualidade.
Outras fotografias da urbanización de César Coll na avenida de Barcelona.
Mais fotografias de Santiago de Compostela (própias) en: Obradoiro, Panorámica da cidade velha de Compostela, Compostela, San Francisco en G Alicia e Santiago de Compostela (I) e (II).
O obelisco da derradeira fotografia forma parte do projecto, junto cumha "aranha" gigante que ordea a praça. O autor é o escultor Ignacio Basallo.
As tres fotografias de arriba -já com a obra terminada- som de Anxo Iglesias, e estám publicadas em www.santiagoturismo.com.
4 comentários:
son bonitas si, pero nin entran os mobles na casa e xa estou farto de que me cambien a fachada...
creo que a arquitectura ten unha compoñente moi importante de funcionalidade... e por eso os creadores destes edificios andan lonxe de ser chamados artistas, por qué non dan solucion ó problema
Na minha opinión, a "solución", a oportunidade, radica na creación de vivendas e novos espazos de lecer para a cidade, prazas e avenidas onde outras promocións só fam pátios privados e feísmo.
Precisamente un artista se aleja de la funcionalidad. Vives en una auténtica obra de arte moderna, magnífica y valiente, amigo, y si el precio que tienes que pagar es que no te entren los muebles en casa y te cambien la fachada, aún tenías que estar dando gracias. Como si los edificios "de piedra buena" tuvieran habitaciones realmente "habitables", y sin problemas en sus estupendas fachadas "piedra país".
Quezás deberías plantearte si lo que falla realmente son las leyes de mínimos que al final se acaban conviertiendo siempre en máximos.
Lo fácil es pensar siempre que la culpa es de los arquitectos, como si tuvieran libertad de maniobra. Pues que te quede claro una cosa: El arquitecto nunca hace lo que quiere, sino lo que le dejan hacer, como mucho, aunque casi siempre es lo que le obligan a hacer.
Ao propietário do piso que non lhe caben os mobles.... eu fágo-lhe -já- umha oferta de compra (da morada e do moble).
Enviar um comentário